دلیل رد پیشنهاد پرسپولیس از سوی فوتبالیست مطرح ایران

به گزارش وبلاگ لین هوان، دانیال اسماعیلی فر یکی از جذاب ترین اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه های مدعی فوتبال ایران برای آغاز لیگ بیستم بود و خیلی زود سپاهان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

دلیل رد پیشنهاد پرسپولیس از سوی فوتبالیست مطرح ایران

دانیال اسماعیلی فر درباره پیشنهادات استقلال، پرسپولیس، تراکتور و ... گفت: با تمام احترامی که برای تیم ها مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور و بقیه ها تیم ها؛ این تیم ها صندلی و شخصیتشان تعیین است. خدا را شکر شرایط طوری بود که از تمام تیم ها پیشنهاد داشتم و این را مدیون ذوب آهن هستم. قطعا اگر هم تیمی هایم در ذوب آهن نبودند، بازی هایم اینطور نمود پیدا نمی کرد تا از تمام تیم ها پیشنهاد بگیرم.

اما در خصوص انتخابم باید بگویم که سپاهان ماورای یک باشگاه و یکی از بهترین باشگاه های ایران است. سپاهان از لحاظ سخت افزاری، نرم افزاری، مدیریت، تماشاگر و .. با احترام به سایر باشگاه های یکی از کامل ترین و بهترین باشگاه ایران است و از خیلی ها شنیده ام که سپاهان بهترین باشگاه ایران است.

اسماعیلی فر اضافه نمود: اگر بخواهید متوجه شوید باشگاه چه چیزی هست و چطور می توان بازی کرد و آرامش داشت، باید سپاهان را ببینید. اگر می خواهید متوجه شوید که فوتبال بازی کردن زیر نظر یک باشگاه حرفه ای چطور است، باید حتما یک فصل در سپاهان بازی کنید. شما صبح به تمرین می آئید و همه چیز تعیین است. زمین تمرین، امکانات ریکاوری، سرگرمی و ... همه چیز تعیین است و کمپ جدیدی هم درست شده که خیلی حرفه ای است.

او ادامه داد: مهم ترین چیزی که در سپاهان وجود دارد، ثبات و تعامل میان مدیریت، کادر فنی و بازیکنان است. به نظرم یکی از دلایل موفقیت این روز ها همین است. البته ما هنوز خیلی کار داریم و ابتدای راه هستیم. من اگر می خواستم در اصفهان بمانم، دوست داشتم در تیمی باشم که دنبال قهرمانی باشد. سپاهان به جاه طلبی های من نزدیک بود و باشگاه جاه طلبی هم هست. سپاهان دنبال قهرمانی و موفقیت است. به نظرم یک مجموعه کامل برای پیشرفت من بود. با تمام احترام به سایر باشگاه ها سپاهان را انتخاب کردم.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "دلیل رد پیشنهاد پرسپولیس از سوی فوتبالیست مطرح ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل رد پیشنهاد پرسپولیس از سوی فوتبالیست مطرح ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید