خبرنگاران کرونا بیش از 12 میلیارد ریال به گردشگری روانسر خسارت زد

به گزارش وبلاگ لین هوان، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روانسر گفت: شیوع ویروس کرونا 12 میلیارد و 100 میلیون ریال به بخش گردشگری این شهرستان خسارت وارد کرد.

خبرنگاران کرونا بیش از 12 میلیارد ریال به گردشگری روانسر خسارت زد

سیف الله رنجبر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ لین هوان اضافه نمود: سامانه ای از سوی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای ثبت برآورد هزینه کنسلی تاسیسات گردشگری معرفی شده که مدیران و بهره برداران این تاسیسات نسبت به ثبت مشخصات و هزینه کنسلی واحد خود در 2 ماه گذشته اقدام نموده اند.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری از اول اسفند 98 تا انتها فروردین 99، تعداد 24 واحد پذیرایی و اقامتی در مجموع بیش از 10 میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد هزینه خسارت کنسلی داشته اند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روانسر افزود: 33 فروشگاه، کارگاه و واحد فعال حوزه صنایع دستی این شهرستان در این مدت نیز 2 میلیارد و 150 میلیون ریال، برآورد هزینه خسارت داشته اند.

رنجبر با بیان اینکه شهرستان روانسر دارای 24 واحد تاسیسات گردشگری فعال اعم از اقامتی و پذیرایی شامل مجتمع گردشگری، رستوران بین راهی، واحد پذیرایی منفرد بین راهی، خانه مسافر و بوم گردی است، اظهار کرد: 33 فروشگاه، کارگاه و واحد فعال صنایع دستی در این شهرستان وجود دارد.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا بیش از 12 میلیارد ریال به گردشگری روانسر خسارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا بیش از 12 میلیارد ریال به گردشگری روانسر خسارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید