خبرنگاران بودجه شهرداری سقز با اعتبار یک هزار و 222 میلیارد ریال تصویب شد

به گزارش وبلاگ لین هوان، سنندج - خبرنگاران - شهردار سقز گفت: بودجه سال 1400 شهرداری بعد از اصلاح لایحه با 69 درصد افزایش نسبت به امسال با اعتبار یک هزار و 222 میلیارد ریال توسط اعضای شورای اسلامی شهر سقز تصویب شد.

خبرنگاران بودجه شهرداری سقز با اعتبار یک هزار و 222 میلیارد ریال تصویب شد

رشید میرحسامی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ لین هوان گفت: باتوجه به مطالعات و جزییات بودجه شهرداری سقز و پس از بحث و آنالیز جزئیات و سرفصل های مختلف توسط اعضای شورای اسلامی شهر، بودجه این نهاد خدمات رسان با 600 میلیارد ریال در بخش جاری و 620 میلیارد ریال عمرانی تصویب شد.

وی اضافه نمود: علاوه بر افزایش قابل ملاحظه رقم بودجه ای مصوب در سال آینده، بودجه حوزه عمرانی نیز نسبت به سال های قبل در راستای خدمت رسانی شایسته به شهروندان سقزی افزایش خاصی داشته است.

میرحسامی با اشاره به ضرورت خدمت رسانی شایسته به همشهریان در حوزه های مختلف شهری، اضافه نمود: از رقم بودجه پیشنهادی سال آینده، 50 درصد عمرانی و 50 درصد آن جاری است که کوشش بر این بوده سهم بیشتری نسبت به سال های گذشته به حوزه عمرانی اختصاص پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه قبل از حضور وی در این سمت، رقم بودجه پیشنهادی سال 1400 با 775 میلیارد ریال تقدیم شورای اسلامی شهر شده بود، گفت: با لحاظ نمودن و تغییر بعضی از آیتم ها و اصلاح آن، افزایش 69 درصدی در بودجه پیشنهادی سال 1400 نسبت به سال قبل صورت گرفته است.

شهردار سقز گفت: این بودجه تصویب شده بدین معناست که شهرداری باید در شرایط نابسامان مالی درآمدزایی مضاعفی داشته باشد تا بتواند رقم بودجه پیشنهادی را محقق و برنامه های کاری مدنظر را پیش ببرد.

وی یادآور شد: امید است بتوانیم با همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر مجموعه شهرداری با شورای اسلامی شهر، جهت تحقق 100 درصدی بودجه سال 1400 حرکت و در این مدت خدمات شایسته و در خور شانی به مردم شریف سقز ارایه کنیم.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بودجه شهرداری سقز با اعتبار یک هزار و 222 میلیارد ریال تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بودجه شهرداری سقز با اعتبار یک هزار و 222 میلیارد ریال تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید