تکمیل طرح های گردشگری گچساران 43 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد

به گزارش وبلاگ لین هوان، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، تکمیل طرح های گردشگری گچساران 43 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد.

تکمیل طرح های گردشگری گچساران 43 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد

رحیم خردمند اظهار کرد: این طرح ها که در قالب مجتمع های پذیرایی و تفریحی در منطقه ها روستایی و شهری گچساران در دست ساخت هستند، 20 تا 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گچساران با اشاره به اینکه اندازه پیشرفت فیزیکی کنونی طرح های مذکور با سهم آورده سرمایه گذاران محقق شده تأکید کرد: احتیاج است تا با تزریق اعتبار از محل تسهیلات تبصره 18 برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها گامی اساسی برداشته گردد.

خردمند با بیان اینکه 6 طرح گردشگری بخش خصوصی این شهرستان برای دریافت تسهیلات تبصره 18 به کارگروه استانی معرفی شده اند، اعلام کرد: امید می رود تا با تصویب اعتبارات اثرگذار گامی گرهگشا در مورد اختصاص اعتبار به این طرح ها برداشته گردد.

او اعلام کرد: 10 زیرساخت گردشگری شامل اردوگاه های تفریحی و رفاهی، مجتمع خدمات تفریحی و رفاهی، واحدهای پذیرایی بین راهی، سرویس های بهداشتی، بومگردی، کمپ های اقامتی و باغات تفریحی در این شهرستان وجود دارد.

خردمند توضیح داد: بعلاوه طرح دهکده گردشگری سد چم شیر قرار است از محل اعتبارات دولتی احداث گردد که این پروژه در مرحله انجام اقدام های مقدماتی برای آغاز عملیات اجرایی است.

منبع: همگردی

به "تکمیل طرح های گردشگری گچساران 43 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل طرح های گردشگری گچساران 43 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید