برند گردشگری نمادی از شخصیت ملت ها است

به گزارش وبلاگ لین هوان، پروفسور جعفر جعفری ظهر یک شنبه در کنفرانس بین المللی برند ملی گردشگری ایران که در اتاق بازرگانی اصفهان به مدت دو روز در حال برگزاری است، گفت: گردشگری به معنای صلح، آرامش، آشتی، احترام به ارزش های کشور میزبان، همبستگی و همدلی ملت و عضویت در دهکده جهانی است.

برند گردشگری نمادی از شخصیت ملت ها است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور بهار کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با بیان اینکه پیشرفت صنعت توریسم در گرو عشق و علاقه و ایستادگی در برابر مسائل است، اضافه نمود: فعالان صنعت گردشگری در ایران با کوشش و صبر فراوان در برابر مسائل مختلف این عرصه گردشگری را به صندلی کنونی رسانده اند.

دبیر علمی کنفرانس بین المللی برند گردشگری ابراز داشت: در گذشته 80 درصد دانشجویان رشته گردشگری از میان آقایان بودند اما امروز این صندلی به نفع خانم ها تغییر نموده است و همچون دیگر نقاط جهان در ایران نیز بانوان نقش فعالی در حوزه گردشگری و تاثیرگذاری در آینده این صنعت دارند.

برندسازی امری ضروری محسوب می گردد

وی با بیان اینکه امروز اغلب کشورهای جهان صنعت توریسم را مورد توجه خاص قرار داده اند به شکلی که میزبان و یا تولیدنماینده توریست هستند، ابراز داشت: بر این اساس با توجه به اینکه کالاها و سبدهای توریستی تعریف شده برای گردشگران مشابه شده است برندسازی به منظور تمایز دادن کشورها از یکدیگر امری ضروری محسوب می گردد.

جعفری با بیان اینکه برندینگ به معنای شخصیت، هویت و گویای یک مقصد تعیین است، ابراز داشت: نکته قابل تامل این است که برند ملی قابل تغییر نیست و بر این اساس باید به شکل واقعی و پایدار طرح گردد چراکه نشانه و نمادی از شخصیت یک ملت است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته های برون مرزی و درون مرزی برای برگزاری این کنفرانس، بیان داشت: این کنفرانس یک محفل علمی است تا سخنرانان پیشنهادات خود درباره برند ملی گردشگری ایران را ارائه نمایند.

دبیر علمی کنفرانس بین المللی برند گردشگری با بیان اینکه سخنرانان کلیدی این همایش هشت نفر هستند، گفت: در این همایش سخنرانانی از کشورهای آلمان، آمریکا، اسپانیا، ایران، بلژیک، پرتغال، ترکیه، ژاپن، چین، عمان و کرواسی به ارائه دیدگاه های خود درباره برندسازی می پردازند.

وی با بیان اینکه این کنفرانس دارای دو پانل اختصاصی درباره ادیان و یک پانل در ارتباط با معماری و توریسم است، تاکید نمود: امیدواریم سرانجام این همایش شروع شکل گیری برند ملی ایران باشد که به یقین در توسعه صنعت گردشگری نقش موثری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برند گردشگری نمادی از شخصیت ملت ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند گردشگری نمادی از شخصیت ملت ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید