برج ماین فرانکفورت و تراس باشکوه دیدبانی، تصاویر

به گزارش وبلاگ لین هوان، مرکز شهر فرانکفورت، افسون دنیای قدیم را با معماری مدرن برج سازی در هم می آمیزد تا به افق شهر جذابیت ببخشد. هیجان و لذت تماشای افق وسیع فرانکفورت را باید از روی یکی از دو صندلی دیدبانی برج های ماین تجربه کرد.

برج ماین فرانکفورت و تراس باشکوه دیدبانی، تصاویر

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

برج ماین (Maintower) در واقع دو ساختمان بلندِ به هم متصل هستند. یکی از ساختمان ها، مکعبی شکل و به ارتفاع 170 متر و ساختمان دیگر به شکل استوانه و ارتفاع آن 199.5 متر است. این ساختمان، 62.000 مترمربع فضای اداری، 2550 پنجره و 1090 پله دارد و حدود 2000 نفر برای سرپا نگه داشتن برج، مشغول به کار هستند.

این برج، بیست برابر از برج ایفل در پاریس، سنگین تر است. دو صندلی دیدبانی، برج ماین را تبدیل به تنها ساختمان فرانکفورت نموده که امکان تماشای تصویری پارانوما از شهر را به بازدیدکنندگان می دهد. در این صندلی ها، دوربین های ویژه ای تعبیه شده است تا بتوانید مرکز شهر فرانکفورت و بخش های اطراف آن را تماشا کنید.

برج ماین که سال 1999 تکمیل شد، یکی از کارهای اساسی در معماری مدرن است. بیشتر مردم برج بلندتر یعنی برج دایره ای شکل که بخاطر نمای شیشه ای بی نظیرش می شناسند. در زمان احداث، برج ماین تنها ساختمان شهر بود که نمای بیرونی سرتاسر شیشه ای داشت. قبل از داخل شدن به برج، از همان پایین، از ساختمان عکس بگیرد تا نمای زیبای آن را برای همواره همراه داشته باشید. به تصاویر هنری که در سالن ورودی آویخته شده است، توجه کنید.

برج ماین، میزبان گروه هلابا (Helaba Collection)، یک گروه متفاوت در زمینه هنرهای معاصر است. در سالن ورودی، یک ویدئو از کار هنرمند آمریکایی به نام بیل ویولا (Bill Viola) و تصویر موزائیکی بزرگی به نام گام های فرانکفورت (Frankfurt Steps) اثر استفن هابر (Stephan Huber) را مشاهده خواهید کرد.

برج ماین در قلب محدوده تجاری فرانکفورت قرار گرفته است و می توان از بیشتر بخش های مرکزی با پای پیاده یا با قطار به آنجا رسید. دسترسی به سالن ورودی و لابی برج، رایگان است؛ اما برای رفتن به صندلی دیدبانی، باید ورودی پرداخت کنید. برج هر روز در طول سال، باز است.

رستوران برج ماین

برای صرف شام در رستوران، با آسانسور به طبقه 53 خواهید رفت تا اندکی در آنجا استراحت کنید و از شامی عالی در ارتفاع 187 متری بر فراز خیابان های شهر، لذت ببرید. توصیه می کنیم که برای شام، از قبل رزرو کنید، اما اگر به استراحت و نشستن احتیاج ندارید، می توانید نوشیدنی خود را بدون رزرو و در حال قدم زدن، صرف کنید.

برای تماشای بیشتر و طولانی تر شهر زیر پایتان، به صندلی دیدبانی بروید. همانطور که از بالای برج در حال نگاه کردن به پایین هستید، بادی که به صورتتان می وزد را حس کنید. رستوران برج، هر روز از ساعت 17:30 تا 1:00 و روزهای آدینه و شنبه از 17:30 تا 2:00 پذیرای شما است. این رستوران روزهای یکشنبه و دوشنبه، تعطیل است.

منبع: گردشبان

به "برج ماین فرانکفورت و تراس باشکوه دیدبانی، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج ماین فرانکفورت و تراس باشکوه دیدبانی، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید