تور ارزان فرانسه: اولین اظهارات ملی پوش سابق فرانسه پس از پیوستن به استقلال، دین مردم ایران برای من مهم بود

به گزارش وبلاگ لین هوان، مهاجم نو تیم فوتبال استقلال گفت: دین مردم ایران در تصمیمم برای پیوستن به استقلال مهم بود و همواره دوست داشتم در یک کشور مسلمان زندگی کنم.

تور ارزان فرانسه: اولین اظهارات ملی پوش سابق فرانسه پس از پیوستن به استقلال، دین مردم ایران برای من مهم بود

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ لین هوان، رودی ژستد بعد از عقد قرارداد با استقلال گفت: استقلال یک باشگاه شناخته شده در فوتبال است، من از آشنایان و دوستان در خصوص این باشگاه پرسیده بودم و آنها نظرات خوبی در خصوص این باشگاه دادند. این انتخاب برای من فرصت خوبی محسوب می گردد.

وی در خصوص اینکه چرا تصمیم گرفت از باشگاه یونانی جدا گردد و به استقلال بیاید گفت: در این مقطع از فوتبال دنبال یک چالش بزرگ بودم. باشگاه استقلال باشگاهی بزرگ در جهان با هواداران زیاد است. دین مردم ایران در این تصمیم مهم بود و همواره دوست داشتم در یک کشور مسلمان زندگی کنم.

ژستد از اهداف خود سخن گفت و تاکید نمود: این محیط، زندگی و همبازیان تازه برای من مهم است. همواره دوست دارم چیزهای تازه را امتحان کنم. امیدوارم به زودی به تیم ملحق شده و تمرین کنم. همه تلاشم را انجام می دهم تا انتظاراتم را برآورده کنم. من اهداف خودم را دارم و بهتر است آنها را برای خودم حفظ کنم چون آن اهداف تصویر ذهنی خودم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تور ارزان فرانسه: اولین اظهارات ملی پوش سابق فرانسه پس از پیوستن به استقلال، دین مردم ایران برای من مهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: اولین اظهارات ملی پوش سابق فرانسه پس از پیوستن به استقلال، دین مردم ایران برای من مهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید