آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو 24 خردادماه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ لین هوان، دوره 183 آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) روز سه شنبه 24 خردادماه برگزار می گردد.

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو 24 خردادماه برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ لین هوان، مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور دومین آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) نوبت خردادماه (یا درحالت کلی دوره 183 آزمون) روز سه شنبه 24 خردادماه در مراکز تعیین شده برگزار می گردد.

متقاضیان ضروری است منحصراً به مرکزی که در زمان ثبت نام آن را انتخاب کرده اند، مراجعه نمایند، در سایر مراکز از آن ها آزمون به ­عمل نخواهد آمد.

از آنجائیکه آزمون به ­صورت الکترونیکی و به وسیله رایانه برگزار می­ گردد، برای متقاضیان کارت ورود به جلسه آزمون پیش­ بینی نشده­ است و نیازی به ارائه کارت شرکت در جلسه آزمون در این روش نیست. متقاضیان باید با کارت شناسایی معتبر شامل کارت ملی هوشمند، شناسنامه عکس­دار نو یا گذرنامه به حوزه امتحانی ذیربط مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است؛ آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo)، شامل دو مرحله تستی و تشریحی است که متقاضیان باید به وسیله رایانه (کامپیوتر)، پاسخ سؤالات تستی و بعلاوه متن مربوط به پاسخ سؤال تشریحی را، تایپ و ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو 24 خردادماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو 24 خردادماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید