یادگار جذاب استراماچونی برای استقلال و وحشت حریفان

به گزارش وبلاگ لین هوان، آندره آ. استراماچونی اگرچه در میانه فصل از استقلال جدا شد، ولی با دو خرید موثر، یادگاری خوبی برای آبی ها به جا گذاشت.

یادگار جذاب استراماچونی برای استقلال و وحشت حریفان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ لین هوان، در دورانی که حساسیت زیادی نسبت به عملکرد خارجی های شاغل در لیگ برتر ایران وجود دارد و خیلی ها از ورود بازیکنان خارجی ناکارآمد انتقاد می نمایند، استقلال با دو خرید خوب در شروع فصل، نشان داد که می گردد از بازیکنان خارجی چطور بهره گرفت وضرر نکرد.

شیخ دیاباته و هروویه میلیچ، دو خرید استراماچونی سختگیر بودند که از فیلتر این مربی ایتالیایی گذاشتند و حالا در میانه های فصل، می گردد فهمید چه مهره های ارزشمندی برای استقلال هستند و تا چه اندازه در موفقیت این تیم سهم دارند.

از جمع این دو که رابطه خوبی با یکدیگر دارند، میلیچ به خاطر مسائل پروازی در تعطیلات نیم فصل دیرتر از بقیه به اردوی استقلال اضافه شد ولی به خاطر روحیه حرفه ای که دارد، با آمادگی مطلوب و بدون اضافه وزن به ایران برگشت تا در بازی با الریان، یکی از بهترین های تیم باشد.

شیخ دیاباته و هروویه میلیچ که در تمرینات هم جدی و بی حاشیه ظاهر می شوند، با همین میزان آمادگی در ادامه فصل می توانند به استقلال یاری نمایند و فرهاد مجیدی هم برای موفقیت در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا روی این دو مهره خارجی حساب ویژه ای باز نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یادگار جذاب استراماچونی برای استقلال و وحشت حریفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادگار جذاب استراماچونی برای استقلال و وحشت حریفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید