گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: جوانان ایران عملکرد خوبی مقابل کره جنوبی داشتند

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان از عملکرد بازیکنان جوان این تیم در ملاقات مقابل کره جنوبی ابراز رضایت کرد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: جوانان ایران عملکرد خوبی مقابل کره جنوبی داشتند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ لین هوان از اندونزی، هادی رضایی پس از فزونی 3 بر صفر تیمش مقابل کره جنوبی در چارچوب مسابقات والیبال پاراآسیایی 2018 ضمن بیان این مطلب گفت: سطح تیم ملی والیبال ایران بسیار بالاست و ما سعی کردیم در ملاقات امروز برابر کره جنوبی از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم. خوشبختانه هر چهار بازیکن جوان تیم پیروز عمل کردند که این می تواند یاری خوبی برای تیم ایران در رقابت های پیش رو باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با اشاره به ملاقات فردای تیمش مقابل ژاپن گفت: بازی سختی مقابل ژاپن نداریم، اما ملاقات مقابل تیم چین کم سخت و سخت است که امیدواریم هر دو بازی پیش رو را با پیروزی به اتمام برسانیم.

در ست سوم تیم کره جنوبی پا به پای ملی پوشان والیبال کشورمان پیش می آمد، اما بعد از وقت استراحتی که رضایی گرفت، ورق برگشت.، وی در این مورد اعلام کرد: کره جنوبی در سرویس توانست خوب عمل کند و حتی 8 بر 5 از تیم ما پیش افتاد، اما با یک تغییر در روش و تاکتیک تیم، مانع از امتیازگیری آنها شدیم و توانستیم ست سوم را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم. این هم به دلیل تاکتیک پذیر بودن بازیکنان تیم ایران بود.

منبع: تسنیم

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: جوانان ایران عملکرد خوبی مقابل کره جنوبی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: جوانان ایران عملکرد خوبی مقابل کره جنوبی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید