جابجایی پرسپولیس، پرسپولیس به دنبال 2 مدافع، اولویت یحیی برای خرید بازیکن معین شد

به گزارش وبلاگ لین هوان، آنطور که شنیدیم سرمربی پرسپولیس میخواهد در جابجایی تابستانی دو مدافع میانی را به خدمت بگیرد.

جابجایی پرسپولیس، پرسپولیس به دنبال 2 مدافع، اولویت یحیی برای خرید بازیکن معین شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ لین هوان، پس از جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری مدافعان فصل گذشته قرمزها از جمع شاگردان یحیی گل محمدی، باشگاه پرسپولیس در صدد جذب یک مدافع بود و کادرفنی این تیم سراغ گزینه های مختلفی رفت اما هر کدام به دلایلی نتوانستند به پرسپولیس بیایند. برخی ها شروط غیر معقولی داشتند، برخی ها پول زیادی می خواستند و تعدادی از این گزینه های مدنظر پرسپولیسی نتوانستند از باشگاه فعلی شان رضایتنامه بگیرند به همین دلیل فرصت پرسپولیسی شدن را از دست دادند.

در جابجایی زمستانی پرسپولیس باز هم احتیاج جدی به جذب یک مدافع میانی داشت و آن ها بالاخره پیروز شدند فرشاد فرجی را از پدیده به خدمت بگیرند.

در حالیکه هنوز 7 هفته به سرانجام این فصل لیگ برتر باقی مانده خیلی از تیم ها فعالیت های جابجاییی خود را آغاز نموده اند.

سیدجلال حسینی بدون شک یکی از بهترین های پرسپولیس در این فصل بود و توانست در کنار عملکرد دفاعی پیروز چند گل بسیار حساس را در بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند. با وجود درخشش سیدجلال در 39 سالگی کادر فنی پرسپولیس معتقد است او باید در برخی از بازی های پرسپولیس استراحت کند و فقط در دیدارهای مهم به میدان برود.

زوج خط دفاعی سید جلال، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس است. قرارداد کنعانی زادگان در سرانجام فصل به اتمام می رسد و به نظر می رسد این بازیکن با جدایی از جمع سرخ پوشان راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد. به این ترتیب اولویت یحیی گل محمدی در جابجایی تابستانی جذب مدافع میانی خواهد بود و سرمربی سرخ پوشان میخواهد برای فصل بعد 2 مدافع وسط جذب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جابجایی پرسپولیس، پرسپولیس به دنبال 2 مدافع، اولویت یحیی برای خرید بازیکن معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی پرسپولیس، پرسپولیس به دنبال 2 مدافع، اولویت یحیی برای خرید بازیکن معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید