نتوانستیم سرعتی های ورامین را از کار بیاندازیم

به گزارش وبلاگ لین هوان، تیم والیبال پیکان تهران در هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم شهرداری ورامین شد.

نتوانستیم سرعتی های ورامین را از کار بیاندازیم

محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از شکست در این بازی در جمع وبلاگ لین هوان گفت: هر دو تیم بازی قشنگی به نمایش گذاشتند. شاید تصور همه بر این بود که پیکان به نتیجه 3 بر صفر مغلوب شهرداری ورامین شود چرا که ما تمرینات خود را بسیار دیر شروع کردیم و بازیکنان جوانی در اختیار داریم. هیچ بازی تدارکاتی برگزار نکردیم اما بازیکنان امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: به غیر از سِت اول در سایر ست ها بازیکنان نکاتی که به آنها گوشزد شد را در زمین اجرا کردند. در ست نخست بازی نیز به دلیل استرس نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. پس از این ست ما این بار را از دوش بازیکنان برداشتیم.

ترکاشوند گفت: امروز پیکان میزبان ورامین بود اما هواداران این تیم تعداد بیشتری در سالن حضور داشتند و تیمشان را تشویق کردند. در ست پنجم بازی خوبی انجام ندادیم. شاید اگر در این ست شروع خوبی داشتیم می توانستیم پیروز بازی شویم. جذاب ترین ست، ست چهارم بازی بود که بازیکنان به مرز خودباوری رسیدند و توانستند ست باخته را پیروز شوند. اگر می توانستیم سرعتی های تیم شهرداری ورامین را از کار بیاندازیم با نتیجه 3 بر یک پیروز می شدیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران درباره بازی روز پنجشنبه نیز گفت: در هفته سوم مقابل تیم پیام مشهد حضور خواهیم داشت. زمانی برای ریکاوری وجود ندارد. مجبور هستیم فردا تمرین تیم را برگزار کنیم. چپرلی و جواد کریمی را به دلیل محرومیت در بازی روز پنجشنبه نیز به همراه نخواهیم داشت. محرومیت این دو بازیکن در انتها هفته سوم به انتها خواهد رسید. هفته چهارم استراحت داریم و از هفته پنجم می توانیم از این دو بازیکن استفاده کنیم. با اضافه شدن این دو بازیکن، شرایط تیم بهتر خواهد شد. تیم جوانی در اختیار داریم. روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کرده ایم. 5 بازیکن برای نخستین بار است که در لیگ برتر حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نتوانستیم سرعتی های ورامین را از کار بیاندازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتوانستیم سرعتی های ورامین را از کار بیاندازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید