مهلت تصمیم گیری ادغام استارت آپ آمریکایی در فیس بوک تمدید شد

به گزارش وبلاگ لین هوان، اتحادیه اروپا مهلت تصمیم گیری درباره ادغام یک استارت آپ آمریکایی در فیس بوک را تمدید کرد.

مهلت تصمیم گیری ادغام استارت آپ آمریکایی در فیس بوک تمدید شد

به گزارش وبلاگ لین هوان به نقل از خبرگزاری مهر، رگولاتور های آنتی تراست اتحادیه اروپا مهلت تصمیم گیری درباره فرایند ادغام استارت آپ کاستومر در فیس بوک را یک هفته به تأخیر انداختند و 15 دسامبر بیان کردند.

کاستومر یک سیستم پشتیبانی مشتری است که سرویس هایی سریع و شخصی سازی شده برای مشتریان فراهم می نماید و برای این منظور تمام اطلاعات مورد احتیاج کارمند سیستم پشتیبانی را در یک صفحه نشان می دهد.

اتحادیه اروپا در اوایل ماه جاری میلادی تحقیق وسیع درباره این ادغام شروع کرد، زیرا بیم آن دارد که چنین فرایندی به رقابت ضربه بزند و قدرت فیس بوک در بازار تبلیغات آنلاین را تقویت کند. فیس بوک اعلام نموده به طور کامل با این تحقیقات همکاری می نماید.

البته مهلت تصمیم گیری درباره فرایند ادغام هم پس از درخواست فیس بوک برای فرصت زمانی بیشتر، تمدید شد. تمدید مهلت تصمیم گیری طی فصل تعطیلات تابستان معمول است، زیرا پیدا کردن مشتری و رقبایی که بتوانند به سوالات درباره بازار پاسخ دهند، کار سختی است.

در این میان رگولاتور رقابت انگلیس هم بیان کرد درباره این فرایند ادغام تحقیق می نماید. از سوی دیگر آلمان هم مشغول انجام آنالیز هایی است تا تعیین گردد فیس بوک برای انجام چنین ادغامی احتیاجمند اجازه است یا خیر.

منبع: جام جم آنلاین

به "مهلت تصمیم گیری ادغام استارت آپ آمریکایی در فیس بوک تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تصمیم گیری ادغام استارت آپ آمریکایی در فیس بوک تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید