مهدی مهدوی کیا: شرایط در تاجیکستان ایده آل نیست

به گزارش وبلاگ لین هوان، به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان که به صورت تلفنی میهمان برنامه ورزش و مردم بود در مورد تعاملش با باشگاه های لیگ رجحان گفت: سعی کردیم تعامل خوبی با باشگا ه ها داشته باشیم. با توجه به اینکه در آغاز لیگ برتر هستیم مشکلاتی وجود داشت. با این حال به گونه ای برنامه ریزی کردیم که هم به تیم ملی یاری گردد و هم باشگاه ها متضرر نشوند.

مهدی مهدوی کیا: شرایط در تاجیکستان ایده آل نیست

وی ادامه داد: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که مسابقات ما در روزهای فیفا برگزار گردد و اگر این اتفاق رخ دهد شرایط بهتر خواهد بود. ما از هر بازی و تورنمنت باید برای پیشرفت استفاده کنیم تا به هدف اصلی خود دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان عنوان نمود: شرایط در تاجیکستان ایده آل نیست، چون باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم. حریفان ما سرمایه گذاری خوبی روی رده های پایه داشتند. در این بین تاجیکستان شاید جدی ترین حریف مان باشد که البته قابل احترام هم هست. این تیم چند بار ما را شکست داده و در جام جهانی هم حضور داشته است، اما با این حال ما با تمام قوا مقابل حریفان ظاهر می شویم. هرچند زمان کمی در اختیار داشتیم، اما امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهدی مهدوی کیا: شرایط در تاجیکستان ایده آل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی مهدوی کیا: شرایط در تاجیکستان ایده آل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید