فرزین: به دنبال مدال طلا و رکوردشکنی در مسابقات جهانی مکزیک هستم

به گزارش وبلاگ لین هوان، قهرمان پارالمپیک ریو بعد از این که در مسابقات کشوری دسته 88 کیلوگرم رکورد جهان را جابه جا کرد، گفت : تمام تلاشم بر این است که در مسابقات مکزیک در مهر ماه ضمن کسب مدال طلا در دسته 80 کیلوگرم، 10 کیلو رکورد جهان را ارتقا ببخشم.

فرزین: به دنبال مدال طلا و رکوردشکنی در مسابقات جهانی مکزیک هستم

مجید فرزین در گفت وگو با وبلاگ لین هوان، پس از جابه جایی پنج کیلوگرم رکورد جهان در دسته 88 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کشوری وزنه برداری معلولان، اظهار کرد: من در مسابقات پارالمپیک ریو که در دسته 80 کیلوگرم شرکت کرده بودم با زدن رکورد 240 کیلوگرم توانستم به مدال طلا دست پیدا کنم. بعد از بازی های پارالمپیک ریو با صلاحدید سرمربی تیم و رییس انجمن قرار بر این شد که در مسابقات قهرمانی کشور که تحت نظر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود و در رنکینگ جهانی قرار می گیرد شرکت کنم تا شرایط خود را در رده 88 نیز مورد ارزیابی قرار بگیرم. خدا را شکر که توانستم رکورددار این دسته شوم و ضمن کسب مدال طلا پنج کیلوگرم رکورد جهان را جا به جا کنم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هم در دسته 80 و هم 88 کیلوگرم رکوردار جهان هستم و امیدوارم که بتوانم در مسابقات آینده همچنان در هر دو ماده رکورددار بمانم.

فرزین در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات جهانی مکزیک در دسته 88 رقابت خواهید داشت یا خیر، اضافه کرد: برای شرکت در این دسته باید سرمربی تیم یا رییس انجام تصمیم گیری کنند که در دسته 80 شرکت کنم یا 88، البته در مسابقات جهانی مکزیک در دسته 80 کیلوگرم شرکت خواهم کرد و تمام سعی ام بر این است که بتوانم در این دسته 10 کیلوگرم رکورد جهان را ارتقا ببخشم و وزنه 250 کیلوگرمی را بالا ببرم.

وی ضمن تشکر از تمامی مسئولان فدراسیون و محمود خسروی وفا که در این مدت حمایت ویژه ای از او داشتند، خاطر نشان کرد: امیدوارم که با انگیزه و روحیه ای که در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردم بتوانم در مسابقات پیش رو از جمله مسابقات جهانی مکزیک و بازی های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی بار دیگر افتخار آفرین باشم.

فرزین در پایان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی در دسته 88 کیلوگرم رقابت خود را آغاز خواهید کرد، اضافه کرد: این مساله بستگی به نظر سرمربی تیم دارد که چه زمانی به من اجازه بدهند که در دسته 88 کیلوگرم رقابت خود را آغاز کنم، اما در حال حاضر در هر دو دسته من توانسته ام رکوردار جهان باشم و به مدال طلا دست پیدا کنم. به هر حال من این آمادگی را دارم که در هر دسته ای که سرمربی تیم صلاح بداند در مسابقات شرکت کنم. برای من فرقی نمی کند که در دسته 80 کیلوگرم شرکت کنم یا در 88 کیلوگرم.

به گزارش وبلاگ لین هوان، مسابقات جهانی مکزیک دوم مهر ماه برگزار خواهد شد و تیم ملی وزنه برداری برای شرکت در این رقابت ها راهی مکزیک می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فرزین: به دنبال مدال طلا و رکوردشکنی در مسابقات جهانی مکزیک هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزین: به دنبال مدال طلا و رکوردشکنی در مسابقات جهانی مکزیک هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید