فردا جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ لین هوان، جلسه کمیته فنی و اتاق فکر برای انتخاب سرمربی تیم ملی، ساعت 11 صبح فردا شنبه برگزار خواهد شد.

فردا جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال برگزار می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ لین هوان از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین نشست رسمی هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در سال 99 در حالی هفته گذشته به ریاست محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون برگزار گردید که طی آن، قرار دریافت در جمع 4 تیم برتر المپیک به عنوان آرمان والیبال ایران در سال 1400 تبیین شد.

ضمن اینکه در این جلسه تأکید شد فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی، نیازمند تشکیل کمیته فنی و اتاق فکر است تا به صورت تخصصی این موضوع آنالیز گردد.

همچنین محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه هیئت رئیسه آرمان بسیار عظیم و مهمی برای تیم ملی ایران در المپیک مشخص نموده است، گفت: برای دستیابی به این هدف، به زودی کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی تشکیل خواهد شد.

پیرو تصمیم هیئت رئیسه و صحبت های پیشین رئیس فدراسیون والیبال، اولین جلسه کمیته فنی و اتاق فکر برای انتخاب سرمربی تیم ملی، ساعت 11 صبح فردا شنبه برگزار خواهد شد و با دعوت محمدرضا داورزنی، تعدادی از پیشکسوتان و کارشناسان صاحب نظر در والیبال برای آنالیز کارشناسانه مباحث، در جلسه حضور خواهند داشت.

در جلسه مذکور، ویژگی های سرمربی تیم ملی والیبال ایران به بحث و گفتگو گذاشته می گردد و طی آن گزینه هایی که می توانند آرمان والیبال ایران مبنی بر قرار دریافت در جمع 4 تیم برتر المپیک را محقق نمایند، مورد بحث و آنالیز قرار خواهند گرفت.

گفتی است جلسات کمیته فنی و اتاق فکر فدراسیون در مورد انتخاب سرمربی، تنها مختص به جلسه روز شنبه نخواهد بود و این جلسات تا رسیدن به نتایج قطعی، در آینده هم ادامه خواهد داشت.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "فردا جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید