سایبرپانک 2077 هفته آینده به پلی استیشن استور بازمی شود

به گزارش وبلاگ لین هوان، فروش نسخه پلی استیشن بازی سایبرپانک 2077 قرار است از هفته آینده روی پلی استیشن استور دوباره از سر گرفته گردد. شرکت بازی سازی سی دی پراجکت رسما خبر داده است که از روز 21 ژوئن دوباره می توان سایبرپانک 2077 را روی پلی استیشن استور برای کنسول پلی استیشن 4 تهیه کرد.

سایبرپانک 2077 هفته آینده به پلی استیشن استور بازمی شود

اینکه سونی بالاخره کوتاه آمده و راضی شده تا به سی دی پراجکت اجازه دهد تا سایبرپانک 2077 به پلی استیشن استور برگردد، مطمئنا از شرایط فنی بهتر بازی می گوید. با این حال، گویا هنوز هم تمام مسائل رفع نشده اند. سونی طی بیانیه ای ضمن تأیید خبر اعلام شده از سوی سی دی پراجکت، اضافه نموده که بازی روی مدل پایه پلی استیشن 4 هنوز هم عملکرد بی نقصی ندارد.

سونی طی بیانیه ای به خبرگزاری آی جی ان گفته است: کاربران هنوز هم با مسائلی به هنگام بازی کردن نسخه پلی استیشن 4 بازی روبه رو خواهند شد. شرکت سی دی پراجکت مشغول کار روی بازی با هدف بهبود عملکرد آن روی تمام پلتفرم هاست. سونی پیشنهاد می نماید برای بهترین تجربه، سایبرپانک 2077 روی پلی استیشن 4 پرو یا پلی استیشن 5 بازی گردد.

سایبرپانک 2077 دی ماه سال گذشته روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شد. طولی نکشید تا بازی کننده ها از مسائل فنی بازی روی کنسول ها و مشخصا مدل پایه کنسول ها، یعنی ایکس باکس وان معمولی و پلی استیشن 4 خبردار شدند. در نتیجه درخواست های مرجوعی متعدد بازی کننده ها، سونی تصمیم گرفت تا سایبرپانک 2077 را تا حل مسائل فنی بازی از روی فروشگاه خود حذف و فروش آن را متوقف کند. شرکت سی دی پراجکت هم پیغامی برای معذرت خواهی منتشر کرد و قول داد تا بازی در چند ماه آینده درست گردد.

در حال حاضر که شش ماه از عرضه سایبرپانک 2077 می گذرد، چه روی کامپیوتر و چه روی کنسول ها با تجربه بسیار بهتری از زمان عرضه روبه رو هستیم. بازی روی کنسول ها هم به ثبات خوبی رسیده است و عملکردی قابل قبول دارد. با این حال، واضح است که سایبرپانک 2077 به هیچ وجه آماده عرضه نبود و حداقل احتیاج به چند ماه زمان توسعه بیشتر داشت؛ چه روی کنسول ها و چه روی کامپیوتر.

قرار است تا سرانجام امسال میلادی تعدادی آپدیت دیگر هم برای بازی، هم در راستای حل مسائل آن و هم برای افزودن محتوای جدید، منتشر شوند. همچنین عرضه یک نسخه مختص کنسول های نسل جدید یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم در برنامه های امسال شرکت سی دی پراجکت قرار گرفته است. در طول دو ماه گذشته که نه خبری از آپدیت جدید بوده و نه خبری از محتوای دانلودی تازه؛ در نتیجه نمی دانیم آیا این قول ها محقق می شوند یا نه.

منبع: GamesIndustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "سایبرپانک 2077 هفته آینده به پلی استیشن استور بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایبرپانک 2077 هفته آینده به پلی استیشن استور بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید