رونالدو به طور مشترک با لیونل مسی رکورددار گلزنی در دیدارهای خانگی لیگ قهرمانان اروپا شد

به گزارش وبلاگ لین هوان- کریستیانو رونالدو اولین گلش در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند تا به فرایند گلزنی هایش در این رقابت ها ادامه دهد.

رونالدو به طور مشترک با لیونل مسی رکورددار گلزنی در دیدارهای خانگی لیگ قهرمانان اروپا شد

با ما سفر کنید و با تور تابستانی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش وبلاگ لین هوان، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی یوونتوس زننده گل اول تیمش در جریان برد 2-1 مقابل فرانس واروش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود. کریستیانو رونالدو با گلی که به ثمر رساند به رکورد 131 گل در 172 بازی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و همچنان با اقتدار بهترین گلزن تاریخ مسابقات است. این گل همچنین 64مین گل رونالدو در مرحله گروهی مسابقات بود.

گل کریستیانو رونالدو مقابل فرانس واروش همچنین هفتادمین گل خانگی کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن تیم ای منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس بود تا با رکورد لیونل مسی مساوی کند. این دو نفر بیشتر از هر بازیکن دیگری در بازی های خانگی تیم هایشان در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی نموده اند.

کریستیانو رونالدو برای پانزدهمین فصل متوالی پیروز به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا شد. او از فصل 2006/07 به بعد، در هر فصل لیگ قهرمانان اروپا حداقل یک گل به ثمر رسانده است. البته رونالدو در فصل 2005/06 نیز پیروز به گلزنی مقابل دبرسن در مرحله مقدماتی مسابقات شد، اما آن گل در آمار او در لیگ قهرمانان اروپا محاسبه نمی گردد.

کریستیانو رونالدو با گلزنی برای یوونتوس در مقابل فرنتس واروش به رکوردی دست یافت که به جز او تنها رقیب عظیمش لیونل مسی توانسته بود به نام خود ثبتش کند. دو تیم یوونتوس و فرنتس واروش دیشب در شهر تورین به مصاف هم رفتند و کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی عظیم یووه در این بازی در نیمه اول و در دقیقه 35 دروازه تیم مجارستانی را باز کرد تا کار را برای تیمش به تساوی بکشاند. اما این گل برای رونالدو اهمیت ویژه ای داشت.

گل رونالدو در بازی دیشب هفتادمین گلی بود که ابرستاره پرتغالی در لیگ قهرمانان اروپا در بازی های خانگی تیمهایش به ثمر می رساند. این رکوردی است که تا پیش از رونالدو تنها یک نفر پیروز به ثبت آن شده بود: حریف عظیم و ازلی کریستیانو، لیونل مسی. شاگردان پیرلو که در خانه ابتدا با گل دقیقه 19 از حریف عقب افتاده بودند در دقیقه 35 شاهد بودند که رونالدو پاس خوان کوادرادو را از فاصله دور به تور دروازه فرنتس واروش دوخت. در سرانجام بازی هم آلوارو موراتا یک گل دیگر برای یووه زد تا سه امتیاز این بازی نصیب رونالدو و هم تیمی هایش گردد.

رونالدوی 35ساله در این فصل آغاز پرقدرتی داشته. او تا اینجا برای یوونتوس در سری آ پنج بار به میدان رفته و در این پنج مسابقه 8 گل به ثمر رسانده است. رونالدو که دو بازی اول تیمش در لیگ قهرمانان را به دلیل مثبت شدن تست کرونایش از دست داده بود حالا پیروز شد اولین گل خود در چمپیونزلیگ این فصل را هم به ثمر برساند. گلی که برای او با ثبت یک رکورد همراه بود.

رونالدو تا این لحظه در کل 172 بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در این تورنمنت 131 گل به ثمر رسانده است. او تا امروز پنج بار فاتح لیگ قهرمانان شده و با پیراهن تیم سابقش رئال مادرید سالها از مدعیان قهرمانی در این تورنمنت بوده است. رونالدو اخیراً با عبور از رکورد 100 گل ملی فاصله اش را با علی دایی به عنوان بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال کمتر نموده و از این گذشته با ادامه گلزنی برای یوونتوس حالا علاوه بر رکورد گلهای ملی، رسیدن به رکورد گلزنی در تاریخ فوتبال را هم هدف گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "رونالدو به طور مشترک با لیونل مسی رکورددار گلزنی در دیدارهای خانگی لیگ قهرمانان اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو به طور مشترک با لیونل مسی رکورددار گلزنی در دیدارهای خانگی لیگ قهرمانان اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید