خبرنگاران شروع سال نو میلادی 2021 با محدودیت های کرونایی

به گزارش وبلاگ لین هوان، تهران- خبرنگاران- سال نو میلادی 2021 در حالی تا دقایق دیگر شروع می گردد که شیوع ویروس کرونا همچنان مانع برگزاری جشن میلیاردها نفر در استقبال از سال جدید در سراسر دنیا شده است.

خبرنگاران شروع سال نو میلادی 2021 با محدودیت های کرونایی

به گزارش پنجشنبه شب وبلاگ لین هوان، پس از یک سال سخت که حداقل 1.7 میلیون نفر در اثر شیوع بیماری کووید 19 جان خود را از دست داده اند، شیوع جدید ویروس کرونا موجب محدودیت های مجدد شده به طوری که مردم مجبورند برنامه های آیین شروع سال نو میلادی را از خانه ها دنبال نمایند. شهروندان از سیدنی تا رم نمایش آتش بازی و اجراهای زنده را اگر تا کنون به طور کلی لغو نشده باشند به صورت آنلاین از تلویزیون مشاهده خواهند کرد.

طبق روال هر سال، شروع سال میلادی از کشورهای اقیانوسیه شروع می گردد و اگرچه جزایر اقیانوس آرام تا حدودی از شیوع ویروس مرگبار کرونا در امان بودند، اما محدودیت های مرزی، مقررات منع آمد و شد و اعمال قرنطینه ها موجب خواهد شد که شب سال نو 2021 نسبت به سال های گذشته متفاوت تر برگزار گردد.

در اروپا نیز به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا، رومی ها در کنار یک رویداد دو ساعته با اجرای هنرمندان و نماهای روشن از مکان های نمادین، آتش بازی های عظیم در سیرک ماکسیموس و ورزشگاه شهر باستانی شروع سال نو را به صورت زنده از تلویزیون مشاهده خواهند کرد.

از فرانسه گرفته تا لتونی و برزیل، پلیس و در بعضی موارد نیروهای نظامی در صدد هستند تا اطمینان حاصل نمایند که مقررات منع رفت و آمد در شب و یا ممنوعیت تجمعات عظیم رعایت گردد.

در شهر لندن نیز سال نو میلادی با اجرای یکی از خوانندگان آمریکایی با ادای احترام به کادر درمانی که جان خود را در یک سال گذشته در زمان شیوع ویروس کرونا از دست داده اند، برگزار خواهد شد.

اما در شهر دبی امارات برخلاف شیوع کرونا انتظار می رود هزاران نفر در مراسم سال نو آتش بازی و نمایش لیزر در برج خلیفه، بلندترین برج دنیا شرکت نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شروع سال نو میلادی 2021 با محدودیت های کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع سال نو میلادی 2021 با محدودیت های کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید