حاتمی: باید عملکرد قدرتمندتری به نمایش بگذاریم، در آسیا تیمی نمی تواند بگوید ما قهرمان هستیم

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ما در هر بازی بهتر و بهتر می شویم و باید در ادامه راه عملکرد قدرتمندتری به نمایش بگذاریم.

حاتمی: باید عملکرد قدرتمندتری به نمایش بگذاریم، در آسیا تیمی نمی تواند بگوید ما قهرمان هستیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش وبلاگ لین هوان و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، مهران حاتمی، سرمربی تیم ملی کشورمان پس از پیروزی قاطع برابر هند در مسابقات بسکتبال کاپ آسیا گفت: همواره مسابقه اول سختی خاص خودش را دارد و باید در آن ملاقات با دقت کار کنیم. این مسابقه نیز همین طور بود و خوشحالم که بازیکنان تیمم توانستند آغاز بسیار خوبی داشته باشند و نتیجه ای مناسب رقم بزنند. قطعاً ما در هر بازی بهتر و بهتر می شویم و باید در ادامه راه عملکرد قدرتمندتری به نمایش بگذاریم.

وی با بیان این مطلب که تیمش بازی به بازی پیش می رود، گفت: بازی با هند تمام شد و از امروز تمام کار ما پیروزی در ملاقات بعدی برابر سوریه است. به هیچ چیز دیگری جز این فکر نمی کنیم و باید برای آن مسابقه کاملاً آماده شویم. تیم سوریه همواره خوب بوده و برای این تورنمنت هم با قدرت وارد رقابت ها شده است. قطعاً مقابل سوریه کار ساده ای نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان اضافه نمود: از حامیان تیم ملی تشکر می کنم که پشت این بچه ها بودند. ما تمام کوشش مان این است که تیم ملی نتیجه ای شایسته و در اندازه بسکتبال کشورمان کسب کند. ما تیم خوبی داریم و بازی به بازی بهتر و بهتر می شویم.

حاتمی در پاسخ به این پرسش که شرایط دیگر تیم ها را چطور دیده است، گفت: لبنان به دلیل میزبانی شرایط متفاوتی دارد. تماشاگران زیادی از تیم لبنان حمایت می نمایند که کار را برای حریفان و البته داوران بسیار سخت می نماید. کره با اینکه برابر لبنان باخت، اما تیم بسیار خوبی دارد. استرالیا و نیوزیلند هم تیم های باتجربه ای دارند. ملاقات چین و فیلیپین هم به طور کامل نشان داد که بسکتبال آسیا چقدر نزدیک است. به نظرم دیگر در آسیا تیمی نمی تواند بگوید ما قهرمان هستیم.

منبع: تسنیم

به "حاتمی: باید عملکرد قدرتمندتری به نمایش بگذاریم، در آسیا تیمی نمی تواند بگوید ما قهرمان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاتمی: باید عملکرد قدرتمندتری به نمایش بگذاریم، در آسیا تیمی نمی تواند بگوید ما قهرمان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید