تهیه کننده سری بازی های فار کرای پس از ده سال از یوبی سافت جدا شد

به گزارش وبلاگ لین هوان، تهیه کننده سری بازی فارکرای دن هی (Dan Hay) گفت که بعد از 10 سال فعالیت از شرکت یوبی سافت جدا خواهد شد. این خبر چندی پیش به رسانه اعلام شد که هی از یوبیسافت جدا خواهد شد. البته هنوز اطلاعاتی از اینکه در آینده چه اتفاقی برای او خواهد افتاد منتشر نشده است.

تهیه کننده سری بازی های فار کرای پس از ده سال از یوبی سافت جدا شد

یوبیسافت در مصاحبه ای گفت:

طبق چیزی که یوبیسافت اعلام کرده در حال حاضر اداره بخش فارکرای با ساندرا وارن (Sandra Warren) خواهد بود. البته او در کنار کارگردانان و تهیه کنندگان دیگر کار خواهد کرد.

بیشترین فعالیت دن هی در بازی فارکرای 5 بود که نقش کارگردان بخش خلاقیت بود. او در کنار این مورد در ساخت بازی فارکرای 3 و 4 به همراه پرایمال و Blood Dragon نقش داشته است. او نقش فعالی در ساخت New Dawn نیز داشت.

نکته مهم اینجاست که تغییرات زیادی در یوبیسافت در حال رخ دادن است. این اتفاقات به دلیل نارضایتی کارمندان از مدیریت و رفتار بد با آنان است. اینکه جدا شدن Hay مربوط به این ماجرا است یا نه تعیین نیست ولی یوبی سافت نامی از وی در زمینه مسائل داخلی نبرده است.

فرنچایز فارکرای یکی از مهم ترین فرنچایزهای یوبیسافت است. سبک جهان باز و اول شخص آن به همراه شوتر بودنش باعث شده تا طرفداران زیادی بدست بیاورد. شاید نتوان این فرنچایز را بهترین فرنچایز شوتر دانست ولی جایگاه خاصی در این سبک دارد. فارکرای 6 آخرین شماره ساخته شده از این سری بازی از دید منتقدان میانه عمل کرد. با این حال هنوز ایده های بسیاری در ادامه برای این بازی وجود دارد به همین دلیل امکان پیشرفت آن بسیار است.

منبع: GameInformer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "تهیه کننده سری بازی های فار کرای پس از ده سال از یوبی سافت جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه کننده سری بازی های فار کرای پس از ده سال از یوبی سافت جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید