تصویر مرموزی که ناسا از مریخ گرفته است

به گزارش وبلاگ لین هوان، کنجکاو ناسا: در 20 سال مطالعه مریخ، این عجیب ترین سنگی است که تا به حال دیده ام. متأسفانه به کسانی که امیدوارند اولین نشانه زندگی موجودات فضایی را کشف نمایند، باید بگویم که این فقط یک سنگ است.

تصویر مرموزی که ناسا از مریخ گرفته است

مریخ نورد کنجکاو ناسا، در روز های اخیر با عکس مرموزی که از مریخ گرفته است در فضای مجازی سر و صدای زیادی برپا نموده است.

به گزارش باشگاه وبلاگ لین هوان؛ مریخ نورد کنجکاو ناسا، در روز های اخیر با عکس مرموزی که از مریخ گرفته است در فضای مجازی سر و صدای زیادی برپا نموده است. این تصویر که به تاریخ مریخی در روز مریخ سال 3786 گرفته شده است، مصادف با تاریخ زمینی 1 آوریل است. این تصویر ردیفی از برآمدگی های خاردار یک جانور را نشان می دهد.

او گفت: در 20 سال مطالعه مریخ، این عجیب ترین سنگی است که تا به حال دیده ام. متأسفانه به کسانی که امیدوارند اولین نشانه زندگی موجودات فضایی را کشف نمایند، باید بگویم که این فقط یک سنگ است.

اندرو گود از ناسا گفت: ساده ترین شرح برای بسیاری از عکس های عجیب و غریب گرفته شده این است. زمانی که آب در مریخ جریان داشته، مقداری از آن آب از میان سنگ ها نفوذ نموده و مواد معدنی سخت را به همراه خودش آورده است. این مواد معدنی در صخره ها مستقر شدند و پس از چندین سال که شن و ماسه روی آن پراکنده شده، در معرض دید قرار گرفته اند. هدف مأموریت ها روی مریخ، کشف و اثبات حیات میکروسکوپی روی این سیاره است.

در سال 2016، مریخ نورد Egg Rock، یک شهاب سنگ آهن نیکل به میزان یک توپ گلف را کشف کرد.

منبع: عصر ایران

به "تصویر مرموزی که ناسا از مریخ گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر مرموزی که ناسا از مریخ گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید