تخلف در بلیت فروشی سال های اخیر پرسپولیس و استقلال محرز شد
به گزارش وبلاگ لین هوان، قراردادهای مبهم تجاری و اقتصادی که در گذشته مدیران دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس امضا کردند بار دیگر برای سرخابی های پایتخت دردسر ساز شد تا آنها بار دیگر با بدهی جدید و چندین میلیاردی روبرو شوند.

از وبلاگ نوای سوم دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.
باشگاه پرسپولیس سال 94 با یک شرکت تجاری برای انجام تمامی هزینه های مربوط به بلیت فروشی قراردادی یازده ساله عقد می نماید تا بتواند این موضوع را در اختیار خود گرفته و درآمد زایی کند. قراردادی که پس از چندماه به دلیل درصد بالایی که این پیمانکار از بلیت فروشی برداشت می کرد مورد سوال بخش زیادی از طرفداران نهاده شد.
با این حال بلیت فروشی سرخ ها تا پاییز سال 96 توسط شرکت برهان مبین انجام شد اما یک باره تصمیم به تغییر این رویه گرفته شد تا شرکت طرف قرارداد با پرسپولیس تصمیم به شکایت حقوقی کند.
شکایتی که دو سال طول کشید تا حکم به تخلف باشگاه پرسپولیس بدهد.
بنابر حکم قطعی قضایی که در اختیار باشگاه پرسپولیس نهاده شده است سرخ ها باید 35 درصد از فروش کلیه بلیت بازی های داخلی خود از پاییز 96 تا امروز را پرداخت نموده و همچنین بلیت فروشی را دوباره در اختیار شرکت برهان مبین قرار دهند.
حکمی که رونوشت آن به فدراسیون فوتبال نیز ارسال شده است. همچنین باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت غرامت بابت تخریب زیرساخت های فناوری این شرکت در زمینه بلیت فروشی باشگاه شده است.
محکومیت پرسپولیس در حالی قطعی شده است که از ابتدای فصل جاری رقابت های لیگ برتر بلیت فروشی آنها در اختیار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی نهاده شده است.
محکومیتی که برای استقلال تهران نیز در نظر گرفته شده است و آبی ها نیز همچون باشگاه رقیب باید ظرف مدت یک هفته تمام مسائل مربوط به بلیت فروشی را در اختیار شرکت قبلی قرار دهند.
باید دید واکنش دو باشگاه و فدراسیون فوتبال در قبال این حکم قضایی چه خواهد بود.
منبع: خبرگزاری مهر