تحویل نهایی پادگان ارتش برای احداث پارک باغشمال تبریز تا خاتمه هفته جاری

به گزارش وبلاگ لین هوان، شهردار تبریز از تحویل نهایی پادگان ارتش برای احداث پارک باغشمال تا انتها هفته جاری اطلاع داد و گفت: کوشش می کنیم تا اردیبهشت سال 1400، پارک باغشمال تکمیل گردد.

تحویل نهایی پادگان ارتش برای احداث پارک باغشمال تبریز تا خاتمه هفته جاری

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار از ،ایرج شهین باهر شهردارتبریز در حاشیه بازدید مدیران شهری و بعضی از اعضای شورا از پادگان ارتش، اظهار کرد: محل این پادگان به مساحت 10 هکتار برای احداث پارک باغشمال درنظر گرفته شده و به همین منظور از ماه های گذشته، رسیدگی به فضای سبز موجود در آن شروع و درخت و درختچه های جدید هم کاشته شده است.

او با بیان این که برای احداث پیاده رو ها و دیگر عملیات عمرانی در این پارک احتیاج به تحویل کامل پادگان هستیم، ادامه داد: تا سرانجام هفته جاری یا حداکثر ظرف یک هفته آینده این پادگان به صورت کامل از ارتش تحویل و عملیات عمرانی آن شروع می گردد.

او با بیان این که فضا های متفاوتی در این پارک درنظر گرفته شده و مکان هایی برای نگارگری و ارائه صنایع هنری اختصاص می یابد، اضافه نمود: از آسایشگاه ها و سالن های موجود در داخل پادگان نیز برای احداث باغ کتاب، فعالیت های فرهنگی، هنری، استارتاپ ها و نیز بچه ها استفاده می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تحویل نهایی پادگان ارتش برای احداث پارک باغشمال تبریز تا خاتمه هفته جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل نهایی پادگان ارتش برای احداث پارک باغشمال تبریز تا خاتمه هفته جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید