بازیگر تایتانیک عکاس منطقه جنگی می شود

به گزارش وبلاگ لین هوان، کیت وینسلت همه چیز را برای سفری دیگر به اسکار با فیلم لی که برای اولین بار در جشنواره تورنتو به نمایش درآمد، مهیا کرده است.

بازیگر تایتانیک عکاس منطقه جنگی می شود

به گزارش وبلاگ لین هوان به نقل از ورایتی، کیت وینسلت در فیلم لی در نقش عکاس مشهور لی میلر ظاهر شده و با درامی تاثیرگذار بیننده را مستقیم وارد منطقه جنگی می کند.

این فیلم جدیدترین فیلم از چندین فیلم زندگینامه ای امسال از جمله اوپنهایمر، راستین و نیاد است که با قدرت بازیگری کیت وینسلت امیدوار است در فصل جوایز بدرخشد. با سکانس های اکشن قوی و بازآفرینی های به یاد ماندنی مانند آپارتمان هیتلر که لی در آنجا تصویر نمادین خود را گرفت، این فیلم پتانسیلی برای چشم اندازهای متفاوت، با جوایز و چشم اندازهای مالی دارد.

وینسلت که در اولین نمایش فیلم در تورنتو حضور نداشت، در کنار کیت سولومون به عنوان تهیه کننده هم در فیلم حضور دارد.

این فیلم بر اساس کتاب زندگینامه ای زندگی های لی میلر نوشته آنتونی پن رز و برمبنای فیلمنامه نوشته لیز هانا، ماریون هیوم و جان کولی، داستان عکاس الیزابت (لی) میلر با بازی وینسلت را روایت می کند که ابتدا یک مدل لباس بود و در طول جنگ به خبرنگار جنگی تحسین شده بدل شد. اندی سمبرگ، جاش اوکانر، آندریا رایزبورو و نومی مرلانت دیگر بازیگران فیلم هستند.

وینسلت که جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای کتاب خوان (2008) دریافت کرده 6 نامزدی اسکار بازیگری هم در کارنامه دارد.

این فیلم اولین تجربه کارگردانی الن کوراس است که فیلمبردار درخشش ابدی یک فکر پاک (2004) بود و چهارمین نامزدی اسکار را برای وینسلت خلق کرد. برندگان اسکار الکساندر دسپلات (شکل آب و هتل بزرگ بوداپست) ساخت موسیقی، میکل ای. جی (صدای متال) کار تدوین و مایکل اوکانر (دوشس) کار بازسازی لباس های زیبا و تاریخی را انجام داده اند. فیلمبرداری این فیلم از طریق پل ادلمن لهستانی و نامزد اسکار برای پیانیست اجرا شده که سابقه همکاری با چهره هایی چون رومن پولانسکی و آندری وایدا را دارد.

این فیلم که در سه کشور طی 9 هفته در اواخر سال 2022 فیلمبرداری شده است، وحشت زمانه اش را نشان می دهد و در عین حال از تصاویر ناراحت کننده و بازسازی مجدد تصاویر دلخراش استفاده نمی کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازیگر تایتانیک عکاس منطقه جنگی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر تایتانیک عکاس منطقه جنگی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید