اکبری: بازیکنانم توانایی بالایی دارند، شناختی نسبت به سایپا نداشتیم

به گزارش وبلاگ لین هوان، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت که از تیمش انتظار بسیار بالایی دارد، اما شاگردانش مقابل سایپا فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتند.

اکبری: بازیکنانم توانایی بالایی دارند، شناختی نسبت به سایپا نداشتیم

به گزارش وبلاگ لین هوان، پیمان اکبری در مورد پیروزی 3 بر 2 شاگردانش مقابل سایپا، در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال گفت: بازی بسیار حساسی را برگزار کردیم. این تیم بازیکنان بسیار خوب و کادر فنی با تجربه ای دارد. یکی از مسائل ما در این دیدار، قرار دریافت مقابل تیمی بود که نسبت به نیم فصل نخست، تغییرات زیادی داشت. در واقع با سایپایی روبه رو شدیم که ارنج آن کاملاً تغییر کرده بود و شناختی نسبت به آنها نداشتیم.

مغز متفکر هر تیم، پاسور آن است. وی ضمن بیان این جمله ادامه داد: سایپا در این دیدار از دو پاسور جدید استفاده کرد که همین موضوع، کار را برای ما سخت کرده بود. از تیمم انتظار بسیار بالایی دارم، اما در این بازی فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتیم. خوشحالم که در روز بد تیم توانستیم برنده میدان باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ لین هوان بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در مورد سِت چهارم این مسابقه گفت: در این سِت با اختلاف زیادی شکست خوردیم که این مسئله به طرز تفکر ما هنگام ورود به زمین برمی گردد. با تفکر یک تیم برنده وارد زمین شدیم و همین موضوع کار ما را سخت کرد. بازیکنان من توانایی های بالایی دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اکبری: بازیکنانم توانایی بالایی دارند، شناختی نسبت به سایپا نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: بازیکنانم توانایی بالایی دارند، شناختی نسبت به سایپا نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید