استان قزوین؛ دومین مقصد رویداد استان آپ

به گزارش وبلاگ لین هوان، دومین رویداد استان آپ به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با مشارکت پارک علم و فناوری قزوین در این استان برگزار می گردد.

استان قزوین؛ دومین مقصد رویداد استان آپ

به گزارش گروه استان های وبلاگ لین هوان، فراخوان شناسایی استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر در استان قزوین به منظور سرمایه گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه گذاران در قالب رویداد استان آپ منتشر شد.

رویداد استان آپ شامل دو رویداد دوشنبه های استارت آپی و پیوند است که از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور رساندن ایده های فناورانه به سرمایه دنبال شده و قرار است در 31 استان کشور برگزار گردد.

در دوشنبه های استارتاپی، صندوق نوآوری با مدل هم سرمایه گذاری با معرفی طرح های استارت آپی پیروز در کنار صاحبان ایده و سرمایه گذاران است. در این مدل صندوق در سود و زیان طرح های فناورانه شریک خواهد شد.

در رویداد های پیوند هدف شناسایی استارت آپ ها و طرح های استارت آپی مجذوب کننده و توانمند و معرفی آن ها به شتابدهنده ها (اعم از دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) و تامین بخشی از هزینه های شتابدهی کسب و کار های نوپا را به طور بلاعوض به وسیله صندوق نوآوری و شکوفایی است.

به همین منظور صندوق نوآوری میخواهد دومین رویداد استان آپ را این بار در استان قزوین با هدف بسترسازی جهت ایجاد کسب و کار های فناورانه، شناسایی شرکت های نوپا، دانش بنیان و گروه های صاحب ایده در سطح استان، شناسایی استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر به منظور سرمایه گذاری جسورانه، برگزاری دوره های آموزشی برای تیم ها و استارت آپ ها، بهم رسانی تیم ها و استارت آپ ها به شتابدهنده ها و سرمایه گذاران و برگزاری پنل مصاحبه و برنامه انتقال تجربه برگزار کند.

پیشتر اولین رویداد استان آپ در کرمان برگزار و طی آن 13 استارت آپ به بیان ویژگی های محصول و مدل کسب و کار و احتیاج های سرمایه گذاری خود پرداختند که در انتها رویداد 6 تیم پیروز به جذب سرمایه شدند.

بر اساس این گزارش، علاقمندان جهت حضور در استان آپ قزوین می توانند تا 21 مهر 1400 برای آشنایی با رویداد و ثبت نام در آن به صفحه بازاراستارتاپی پایگاه اطلاع رسانی صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس www.inif.ir مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 86088609-021 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استان قزوین؛ دومین مقصد رویداد استان آپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان قزوین؛ دومین مقصد رویداد استان آپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید