ادعای روزنامه تایمز؛ المپیک 2020 توکیو لغو می گردد!

به گزارش وبلاگ لین هوان، یک روزنامه انگلیسی از برگزار نشدن بازی های المپیک 2020 توکیو و کوشش مسئولان ژاپنی برای کسب مجوز برگزاری این رویداد در سال 2032 اطلاع داد.

ادعای روزنامه تایمز؛ المپیک 2020 توکیو لغو می گردد!

به گزارش وبلاگ لین هوان، روزنامه انگلیسی تایمز در گزارشی اعلام نمود که دولت ژاپن از عدم برگزاری بازی های المپیک 2020 توکیو باخبر است و فقط به دنبال آن است که از میزبانی این رویداد در سال 2032 مطمئن گردد.

شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا باعث شد که المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو لغو و برگزاری آن به سال 2021 موکول گردد. با وجود کوشش ها و اظهارنظرهایی که درباره برگزاری این رویداد با وجود شیوع این ویروس طی هفته ها و ماه های اخیر اجرا شده، روزنامه تایمز عنوان نموده که حتی میزبان المپیک هم از لغو بازی ها باخبر است و فقط می خواهد از میزبانی المپیک در سال 2032 اطمینان حاصل کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ لین هوان بخوانید. (کلیک کنید)

در واقع پس از بازی های 2016 ریو و تا 2024 پاریس هیچ المپیک دیگری برگزار نمی گردد و پس از آن نیز لس آنجلس در سال 2028 میزبانی را بر عهده خواهد داشت.

یکی از اعضای ارشد دولت ژاپن در این باره گفت: هیچکس نمی خواهد اولین فردی باشد که چنین حرفی را می زند، اما اتفاق نظر در این باره خیلی سخت است. من شخصاً فکر نمی کنم که المپیک برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ادعای روزنامه تایمز؛ المپیک 2020 توکیو لغو می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای روزنامه تایمز؛ المپیک 2020 توکیو لغو می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید