اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی جمعه مسجد اردبیل

به گزارش وبلاگ لین هوان، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی جمعه مسجد اردبیل صورت گرفت.

اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی جمعه مسجد اردبیل

نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در نشست با هیات امنای محله جمعه مسجد گفت: از هیات امنای محله خواسته شده تا نظر خود را درخصوص اولویت های هزینه کرد این اعتبار اعلام کنند.

وی اظهار کرد: جمعه مسجد میراث گرانبهایی است که برای حفظ این اثر باستانی ملی و بازسازی و ایجاد صحن فرهنگی آن اقدامات مناسبی انجام شده است.

فلاحی با اشاره به لزوم ساماندهی کامل جمعه مسجد، اظهار داشت: بعد از ساماندهی کامل این مجموعه و اقدامات امنیتی از جمله نصب دوربین های مداربسته، راه اندازی سامانه بلیط فروشی در این مجموعه برای بازدیدکنندگان نیز در دستور کار قرار میگیرد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در کاوش های جمعه مسجد سفال هایی بدست آمده که قدمت آنها به عصر مفرغ و سه هزار سال قبل از میلاد می رسد و قدمت این مسجد باستانی را بیشتر میکند.

در این جلسه، اعضای هیات امنای محله جمعه مسجد نظر خود را در خصوص الزامات عمرانی و بهسازی در این محوطه باستانی اظهار داشتند.

منبع: همگردی

به "اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی جمعه مسجد اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی جمعه مسجد اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید