ترکیه: آتش بس راهکار نهایی مناقشه قره باغ نیست

به گزارش وبلاگ لین هوان به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه ترکیه امروز شنبه اعمال فرایند آتش بس در منطقه قره باغ کوهستانی را گامی مهم تعبیر کرد حال آنکه گفت نمی توان آن را به منزله راه حلی جامع برای مناقشه ای چنین طولانی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان به حساب آورد.

ترکیه: آتش بس راهکار نهایی مناقشه قره باغ نیست

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در بخشی از بیانیه وزارت خارجه ترکیه می خوانیم: برای آخرین بار، آذربایجان به ارمنستان فرصت خروج از اراضی اشغالی قره باغ را داده است. همانطور که همواره گفته ایم از تصمیمی که آذربایجان بگیرد، جانبداری خواهیم کرد و با چنین رویکردی به حمایت از باکو ادامه می دهیم.

به گزارش وبلاگ لین هوان، آتش بسی که از ساعاتی پیش در منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی حاکم شد؛ نتیجه میانجیگری مسکو در میزبانی از نشستی بود که دیروز آدینه میان وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان برگزار گردید و حدود 10 ساعت به طول انجامید.

این در حالی است که طبق گزارش های موجود، آتش بس بسیار شکننده است و از همان ساعات آغازین، طرفین یکدیگر را به نقض آن متهم کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترکیه: آتش بس راهکار نهایی مناقشه قره باغ نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه: آتش بس راهکار نهایی مناقشه قره باغ نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید