بازی با باریج یکی از دیدارهای سخت بود، پراشتباه ظاهر شدیم

به گزارش وبلاگ لین هوان، در سرانجام هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال زنان، تیم سایپا تهران در حساس ترین بازی هفته با نتیجه 3 بر 2 تیم باریج اسانس کاشان را شکست داد.

بازی با باریج یکی از دیدارهای سخت بود، پراشتباه ظاهر شدیم

شبنم علیخانی در مصاحبه با مهر درباره پیروزی تیمش برابر باریج اسانس گفت: می دانستیم بازی سختی در پیش داریم و این یکی از رقابت های سخت ما در لیگ برتر بود و خدا را شکر که پیروز شدیم. باریج اسانس بسیار خوب بازی کرد و ما به شدت در جریان بازی، پراشتباه ظاهر شدیم حتی در ست پنجم بازی، تجربه به یاری تیممان آمد که توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

پاسور تیم سایپا ادامه داد: در ست چهارم زمانی که 15 بر 9 عقب بودیم با کاهش خطاهایمان توانستیم به بازی بازگردیم. هر جا که کم اشتباه ظاهر شدیم توانستیم برنده باشیم. ست پنجم نیز در ابتدا اختلاف امتیاز خوبی ایجاد کردیم اما در ادامه باز هم خطاها منجر شد که بازی برابر گردد و همین بازی را کمی حساس کرد اما خدا را شکر در نهایت پیروز شدیم.

وی در خاتمه درباره سطح رقابت های لیگ برتر زنان گفت: تعداد بالای تیم ها می تواند جذابیت لیگ را افزایش دهد. نکته حائز اهمیت دیگر این است که بازیهای یک طرفه بسیار کم است. بازیکنان خوبی در تیم های مختلف تقسیم شده اند که همین باعث سخت شدن مسابقات می گردد. لیگ جذابی خواهیم داشتم تیم های قدرتمندی حضور دارند و ملی پوش نوجوان و جوانان به صورت فیکس در تیم هایشان حضور دارند. این زیبایی لیگ سال جاری را بیشتر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی با باریج یکی از دیدارهای سخت بود، پراشتباه ظاهر شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با باریج یکی از دیدارهای سخت بود، پراشتباه ظاهر شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید