انتقال سند مالکیت 9 هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت جمشید

به گزارش وبلاگ لین هوان، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی از دریافت سند مالکیت زمین 9 هکتاری در جوار مجموعه جهانی تخت جم شید خبر داد.

انتقال سند مالکیت 9 هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت جمشید

ایرنا: اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ، خشایار نیکزادفر گفت: بر اساس تبصره 2 ماده یک قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مصوب سال 82، مجلس شورای اسلامی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی وارث تمامی اموال و دارایی های سازمان ایران گردی و جهان گردی سابق است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی با بیان اینکه این شرکت به عنوان عامل تصدی گری و بازوی اجرایی وزارت متبوع است، افزود: در سال های گذشته برخی از این اموال در اختیار سایر دستگاه ها قرار گرفته بود و واحد املاک و مستغلات شرکت با تلاش فراوان سعی در برگرداندن این اسناد به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی داشت.

نیکزادفر با اشاره به اقدامات اخیر اجرا شده از طریق شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی گفت: اخیرا مالکیت 9 هکتار زمین در مرودشت و در جوار تخت جمشید به نام شرکت سند خورده است. با جذب سرمایه گذار و انجام اقدامات لازم این زمین با لحاظ و رعایت الزامات میراثی تخت جمشید وارد چرخه گردشگری کشور می شود.

منبع: توریسم آنلاین

به "انتقال سند مالکیت 9 هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت جمشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال سند مالکیت 9 هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت جمشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید