تور ارزان کانادا: وزیر اسبق مهاجرت کانادا: مرزهای کانادا را باز کنید ،خبر کانادا

به گزارش وبلاگ لین هوان، یکی از وزرای سابق مهاجرت کانادا اخیرا از دولت فدرال کانادا خواسته راهکار هایی را برای بر داشتن هر چه زودتر محدودیت های سفر به کانادا پیدا کند. این مقام سابق که Jason Kenney نام دارد گفته که برداشتن محدودیت های سفر به کانادا برای یاری به ترمیم اقتصاد استان آلبرتا ضروری است.

تور ارزان کانادا: وزیر اسبق مهاجرت کانادا: مرزهای کانادا را باز کنید ،خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

لازم به ذکر است از 18 ماه مارس برای جلوگیری از شیوع کرونا سفر به کانادا با محدودیت هایی همراه است. این محدودیت ها تا 30 ژوئن برقرار است. منظور آقای Kenney این نیست که کانادا بهتر است هم الان مرزهای خود را مثل سابق به روی مسافران و خارجی ها باز کند بلکه وی در پی آن است تا دولت های فدرال و استانی برنامه ای تدارک ببینند که هر چه سریعتر اسباب سفرهای داخلی و خارجی فراهم گردد.

Jason Kenney کیست؟

آقای Jason Kenney فردی است که طولانی ترین وزارت مهاجرت کل تاریخ کانادا را به نام خود دارد؛ وی بین سال های 2008 تا 2013 رهبری اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی را بر عهده داشته است. وی بعلاوه تاثیرگذارترین وزیر مهاجرت کانادا نیز هست چرا که در سیستم مهاجرتی کانادا اصلاحات و نوسازی هایی را انجام داده است. برای نمونه ایشان مبنای ایجاد سیستم اکسپرس انتری را پی ریزی نموده است.

در سال 2019 Kenney به نخست وزیری آلبرتا انتخاب شد؛ لازم به ذکر است آلبرتا چهارمین استان پرجمعیت کانادا و استانیست که طی دو دهه اخیر عمدتا به خاطر رشد مالی ناشی از صنعت نفت وگاز بیشترین افزایش را در جذب مهاجر داشته است. آقای Kenney در کمپین تبلیغاتی خود در سال 2019 وعده طرح هایی را برای پشتیبانی از اقتصاد آلبرتا به وسیله برنامه مهاجرت استانی داد.

مرزهای کانادا چگونه باز می گردد؟

آقای Kenney خاطر نشان نموده که کشورهایی نظیر ایسلند، اتریش و نیوزیلند نمونه هایی هستند که کانادا می تواند در زمینه بازگشایی مرزهای خود آنها را الگو قرار دهد. برای نمونه ایسلند بر روی همه مسافران تست کرونا انجام می دهد و افرادی را که جواب آزمایش کرونای آنها منفی است را از قرنطینه دو هفته ای اجباری معاف می نماید.

آقای Kenney هم مانند سایر سیاستمداران کانادا نگران این است که محدودیت های سفر به کانادا برای اقتصاد این کشور خسارت بیشتری به همراه داشته باشد. صنایع هتلداری، توریسم و شرکت های هواپیمایی کانادا نیز راهکار هایی را به دولت فدرال جهت استقبال امن و امان از مسافران خارجی ارائه نموده اند.

کانادا در حال حاضر تمام مسافران (منجمله شهروندان کانادا و دارندگان اقامت دائم کانادا) را به محض ورود ملزم به رعایت قرنطینه دو هفته ای اجباری می نماید. اما صنعت هواپیمایی کانادا گفته که این الزام مسافران را از ورود به کانادا باز می دارد. این صنعت در عوض اتخاذ اقدامات بهینه ای را در راستای تامین سلامت و امنیت و جلوگیری از شیوع کرونا در کانادا پیشنهاد داده است: الزام به زدن ماسک، آنالیز دمای بدن مسافران و انجام آزمایش های سریع در فرودگاه ها. به هر ترتیب در انتهای ماه جاری کانادا از تصمیم خود مبنی بر تداوم یا لغو محدودیت های سفر پرده برخواهد داشت.

منبع: ویزا موندیال

به "تور ارزان کانادا: وزیر اسبق مهاجرت کانادا: مرزهای کانادا را باز کنید ،خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کانادا: وزیر اسبق مهاجرت کانادا: مرزهای کانادا را باز کنید ،خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید