واکنش جالب اصفهانیان به حضور کریمی در انتخابات فدراسیون؛ ما هم فوتبالی هستیم و از پشت کوه نیامده ایم

به گزارش وبلاگ لین هوان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: طوری می گویند فوتبالی ها انگار ما از پشت کوه آمده ایم! مگر ما که الان در هیات رئیسه هستیم، فوتبالی نیستیم؟ آیا خود من بازیکن یا مربی و داور بین المللی نبودم؟

واکنش جالب اصفهانیان به حضور کریمی در انتخابات فدراسیون؛ ما هم فوتبالی هستیم و از پشت کوه نیامده ایم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ لین هوان، فریدون اصفهانیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد با ویلموتس در خارج از کشور بسته شد و ما هم به آقای تاج تفویض اختیار کردیم تا این اتفاق بیفتد. قانونش هم همین است که رئیس فدراسیون فوتبال به همراه خزانه دار قرارداد را ببندند. مگر ما در زمان بسته شدن قرارداد با کی روش و یا همین اسکوچیچ امضایی کردیم؟ در زمان ویلموتس هم قرارداد را بسته و آوردند ما هم رویت و امضا کردیم حالا اینکه می گویند مقصر هستیم را نمی فهمم، ما چه امضا می کردیم چه نمی کردیم آن قرارداد طبق اساسنامه به قوت خود باقی می ماند. این قرارداد بدون مجوز و امضای ما هم دارای اعتبار می ماند. طبق اساسنامه امضای رئیس و خزانه دار کافی است.

وی اضافه کرد: آیا واقعا برای ما حکم آمده است یا نامه ای آمده یا دادگستری ما را خواسته است؟ کجا ما را خواستند که این حرف ها را می زنند؟ ما یک بار فقط به مجلس رفتیم و چنین حرف هایی صحت ندارد. آیا ما را از جایی محروم یا ممنوع المعامله نموده اند یا ممنوع السفر شده ایم که این حرف ها را می زنند؟

اصفهانیان خاطر نشان کرد:چه کسی گفت کمیته داوران اسم فغانی را از لیست درآورده است؟ شما خودتان دیدید که این رخ داد؟ این خبر را چه کسی بیرون داد و چه کسی تایید کرد؟ آیا یکی از مسئولان داوری یا فدراسیون فوتبال این خبر را داد یا تایید کرد؟ این اخبار من درآوردی را از خودشان درمی آورند و هرکسی یک چیزی می گوید.

وی تاکید نمود: باید فوتبالی ها و همه آن هایی که لیاقت و شایستگی دارند به صحنه بیایند، اما طوری می گویند فوتبالی ها انگار ما از پشت کوه آمده ایم! مگر ما که الان در هیات رئیسه هستیم، فوتبالی نیستیم؟ آیا خود من بازیکن یا مربی و داور بین المللی نبودم؟ بازیکن تیم ملی نبودم؟ در تمام رده های سنی بازی کردم و کاپیتان تیم منتخب استان بودم و بعد از آن داور شدم و درنهایت داور بین المللی. مگر در همین عرصه کم قضاوت کردم؟ از مقدماتی جام جهانی و جام ملت ها گرفته تا مقدماتی المپیک و نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا همه را سوت زدم. پس ما هم فوتبالی هستیم و چرا می گویند فوتبالی ها بیایند؟

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در سرانجام توضیح داد: سه سال پیش می خواستم یک زمین در شمال کشور بخرم. گفتند قیمت زمین حدود 100 میلیون تومان شده و قرار شد 100 میلیون به حساب علی اصغر مومنی بریزم تا او این زمین را بخرد که البته من به او گفتم اگر 100 میلیون به حساب شما بریزم و فردا روزی برای تو اتفاقی بیفتد، من این پول را از چه کسی باید بگیرم و یا چطور به تو اطمینان کنم؟ قرار شد او یک چک صد میلیون تومانی و روی حساب ضمانت مبلغی که واریز می گردد، تحویل بدهد که حتی آن چک را خودم هم نگرفتم و قرار شد دست آقای ایرج احمدی در فدراسیون فوتبال باشد که درنهایت بتوانیم معامله را انجام دهیم. در ادامه این اتفاقات افتاد و بعد از اینکه چک صادر شد من هم پول را به حساب مومنی ریختم و زمین را خریدم و بعد از اینکه زمین به نام من خورد، آن چک را پس دادیم. واقعا نمی دانم چرا این موضوع رسانه ای شد و روی چه هدفی این کار را کردند. حالا هم این موضوع را بهانه نموده و می گویند اصفهانیان چک صد میلیونی گرفته. من سه سال پیش از کجا می دانستم یک روزی مومنی معروف شده و داور بین المللی خواهد شد.

فرهیختگان

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش جالب اصفهانیان به حضور کریمی در انتخابات فدراسیون؛ ما هم فوتبالی هستیم و از پشت کوه نیامده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب اصفهانیان به حضور کریمی در انتخابات فدراسیون؛ ما هم فوتبالی هستیم و از پشت کوه نیامده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید