مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیغام رسان جاسوسی توک توک تا خانه هوشمند 10 میلیون دلاری

به گزارش وبلاگ لین هوان، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیغام رسان جاسوسی توک توک تا خانه هوشمند 10 میلیون دلاری

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

برنامه پیغام رسان توک توک، یک برنامه پیغام رسانی اماراتی است که در میلیون ها گوشی بارگیری شده است. اما به نظر می رسد این برنامه به نوعی وارد مسابقه سلاح های دیجیتال جاسوسی نیز شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ماه گذشته ، گوگل پشتیبانی از تعداد زیادی بانک را در سراسر دنیا خاطرنشان کرد و اکنون به نظر می رسد این تعداد در حال افزایش است چرا که امروز گوگل تعداد بیشتری بانک را به مجموعه خود افزوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بیش از یک ماه است که شرکت سامسونگ اندروید 10 را در گلکسی نوت 9 آزمایش می نماید و اکنون آخرین نسخه بتای اندروید 10 را برای کاربران ارائه نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از افراد به خانه های هوشمند علاقه مند شده اند. یکی از مشهورترین خانه های سیلیکون ولی یک خانه 10 میلیون دلاری است که می توان آن را ترکیبی از سفینه فضایی و هواپیما دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سونی با بروزرسانی اکسپریا، خط جدیدی را به سبد خرید خود در سال 2019 افزوده است، که مهمترین آنها نمایشگرهای جدید با نسبت تصویر 21: 9 است و به نظر می رسد سال 2020 اصلاحات بیشتری را در گوشی های اکسپریا ایجاد خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آخرین به روزرسانی پیکسل 4 دارای پشتیبانی از eSIM با قابلیت Face Unlock است و این موضوع برای افرادی که به دنبال بهبود سطح امنیتی گوشی خود هستند بسیار مفید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیغام رسان جاسوسی توک توک تا خانه هوشمند 10 میلیون دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیغام رسان جاسوسی توک توک تا خانه هوشمند 10 میلیون دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید