دومین رزمایش نظامی آموزشی روسیه و ترکیه در سوریه

به گزارش وبلاگ لین هوان، نیرو های نظامی روسیه و ترکیه با هدف مقابله با عناصر مسلح، دومین رزمایش نظامی مشترک خود را در منطقه کاهش تنش سوریه برگزار کردند.

دومین رزمایش نظامی آموزشی روسیه و ترکیه در سوریه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از اسپوتنیک، وزرات دفاع روسیه خاطرنشان کرد نیرو های ارتش روسیه و ترکیه دومین رزمایش مشترک نظامی خود را در منطقه کاهش تنش سوریه انجام دادند.

این رزمایش به منظور آمادگی برای حمله به گروه های مسلحی که از سازش با دولت مرکزی سوریه خودداری نموده اند، برگزار گردیده است.

الکساندر گرینک ویچ مدیر مرکز آشتی روسیه و سوریه در پایگاه هوایی حمیمیم، در این باره خاطرنشان کرد: دومین رزمایش مشترک واحد های پلیس نظامی روسیه و نیرو های مسلح ترکیه در منطقه کاهش تنش استان ادلب برای مبارزه با تروریسم برگزار گردید.

او اضافه کرد: این رزمایش آموزشی برای مقابله با حملات گروه های ملسح به کاروان های نظامی و هدف قرار دادن گروه های خرابکار وابسته به باند های مسلح بود که از سازش امتناع می نمایند. از بخش های دیگر این رزمایش خارج کردن تجهیزات نظامی آسیب دیده از محل و یاری های پزشکی به زخمی ها بود.

مدیر مرکز آتش روسیه خاطرنشان کرد: این آموزش به منظور ایجاد موضعی مشترک در برخورد با حالت های فوق العاده ای است که در گشت زنی های مشترک روسیه و ترکیه در بزرگراه M-4 در منطقه ادلب به وقوع می پیوندد.

گشت های مشترک روسیه و ترکیه قبلا در اتوبان M-4 که حلب و لاذقیه را به هم متصل می نماید، بار ها با حملات مکرر بمب های دست ساز هدف قرار گرفتند.

نیرو های روسیه و ترکیه در این رزمایش برای همکاری و هماهنگی هنگام گشت زنی ها، فراخوان پشتبانی از گشت ها هنگام حمله و اقداماتی که باید هنگام حمله انجام دهند از جمله خارج کردن افراد و تجهیزات از محل حمله آموزش دیدند.

ارتش روسیه و ترکیه در هفته گذشته نخستین رزمایش نظامی مشترک خود را در منطقه طرنابه استان ادلب برگزار کردند. ، باشگاه وبلاگ لین هوان

منبع: ایران آنلاین

به "دومین رزمایش نظامی آموزشی روسیه و ترکیه در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین رزمایش نظامی آموزشی روسیه و ترکیه در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید