خبرنگاران کرونا، کارناوال گردشگری ونیز را لغو کرد

به گزارش وبلاگ لین هوان، تهران- خبرنگاران- جشن کارناوال ونیز که همه ساله با حضور گردشگران سراسر دنیا برگزار می گردد، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

خبرنگاران کرونا، کارناوال گردشگری ونیز را لغو کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط تهران کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش شبکه ای بی سی، لوکا زایا فرماندار ناحیه ونتو ایتالیا روز یکشنبه به وبلاگ لین هوان گفت: از عصر امروز برگزاری کارناوال ونیز و همچنین همه رویدادهای ورزشی تا اول مارس (11 اسفند) لغو شد.

پیش از این فرماندار ناحیه ونتو ایتالیا گزارش داد که دو مورد مبتلا به ویروس کرونا در ونیز تایید شده است و مقامات در کوشش هستند تا مانع شیوع این بیماری در مناطق شمالی ایتالیا شوند.

همچنین چهار ملاقات فوتبال لیگ سری آ ایتالیا که طبق برنامه قرار بود امروز (یکشنبه) برگزار گردد، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

علاوه بر این، ملاقات تیم های آ. ث میلان و فیورنتینا در سری آ زنان این کشور نیز برگزار نخواهد شد.

تا به امروز 89 مورد مبتلا به کرونا در ایالت لمباردی ایتالیا، 25 مورد در ونتو و 2 مورد نیز در ونیز شناسایی شده اند.

2 فردی که در ایتالیا به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، یک مرد 78 ساله و یک زن 77 ساله بودند که به ترتیب آدینه و شنبه به دلیل مسائل تنفسی قربانی این ویروس کشنده شدند.

کروناویروس نخستین بار در سال 1965 کشف شد و مطالعه روی آن ها به طور مداوم تا اواسط دهه 1980 ادامه داشت.

این ویروس به طور طبیعی در پستانداران و پرندگان شیوع پیدا می نماید. با این حال تا به امروز هفت کروناویروس انسانی کشف شده که آخرین نوع آن در دسامبر (آذر-دی) 2019 در شهر ووهان چین با همه گیری در انسان شیوع پیدا کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا، کارناوال گردشگری ونیز را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا، کارناوال گردشگری ونیز را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید