تور ارزان هند: تاکید وزرای خارجه هند و قرقیزستان بر افزایش همکاری های دوجانبه

به گزارش وبلاگ لین هوان، وزرای خارجه هند و قرقیزستان در حاشیه نشست وزرای خارجه هند و آسیای مرکزی در شهردهلی نو بر افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کردند.

تور ارزان هند: تاکید وزرای خارجه هند و قرقیزستان بر افزایش همکاری های دوجانبه

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار وبلاگ لین هوان در بیشکک، در حاشیه نشست وزرای خارجه هند و آسیای مرکزی در شهر دهلی نو، روسلان قزاق بایف وزیر خارجه قرقیزستان و سوبرامانیام جایشانکار وزیر خارجه هند ملاقات کردند.

در این ملاقات، برگزاری چند نشست تجاری در قرقیزستان و هند و سفر آینده سادیر جباراف رئیس جمهور قرقیزستان به هند مورد آنالیز نهاده شد.

در این گفت و گو، طرفین در خصوص طیف گسترده ای از دستور کار دوجانبه همکاری های قرقیزستان و هند از جمله مشارکت سیاسی، تجاری-مالی و فرهنگی- بشردوستانه بحث و گفتگو کردند.

بعلاوه طرفین به آماده سازی برای سفر آینده رئیس جمهور قرقیزستان به هند در ژانویه 2022 به عنوان بخشی از مشارکت در اجلاس هند و آسیای مرکزی توجه ویژه ای داشتند.

به نوبه خود، طرف هندی علاقه مندی خود را برای رساندن روابط دوجانبه هند با کشورهای آسیای مرکزی به سطح بالاتری از همکاری ابراز کرد.

قزاق بایف بر اهمیت برگزاری رویدادهای دوجانبه برنامه ریزی شده، به ویژه دهمین نشست کمیسیون بین دولتی قرقیزستان و هند در زمینه تجارت، مالی و همکاری های علمی و فنی تمرکز کرد.

وزرای امور خارجه قرقیزستان و هند در خصوص توسعه همکاری های نظامی-فنی به تفصیل گفت وگو کردند.

در انتها این ملاقات به منظور تشدید همکاری های تجاری و مالی، طرفین توافق کردند که تعدادی همایش تجاری برگزار نمایند تا مذاکرات برای ایجاد خط اعتباری به مبلغ 200 میلیون دلار در زمینه اجرای پروژه ها تسریع گردد.

جایشانکار از طرف قرقیزی برای حمایت و مشارکت در گفت و گوی وزیران هند و آسیای مرکزی قدردانی کرد.

وی گفت که حمایت طرف قرقیزستان از پیشنهاد برگزاری اجلاس سران هند و آسیای مرکزی، شاهد روشنی بر سطح بالای روابط دوجانبه قرقیزستان و هند در مشارکت راهبردی است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "تور ارزان هند: تاکید وزرای خارجه هند و قرقیزستان بر افزایش همکاری های دوجانبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: تاکید وزرای خارجه هند و قرقیزستان بر افزایش همکاری های دوجانبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید