انگلیس آمازون را 55 هزار پوند جریمه کرد

به گزارش وبلاگ لین هوان، سازمان رقابت و بازار انگلیس آمازون را 55 هزار پوند جریمه نموده که دلیل آن تاخیر در ارائه اسناد درخواستی بوده است.

انگلیس آمازون را 55 هزار پوند جریمه کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

سازمان رقابت و بازار انگلیس جریمه ای 55 هزار پوندی برای آمازون معین نموده است زیرا نتوانسته در مهلت معین شده اسناد لازم برای تحقیقات درباره سرمایه گذاری خود در شرکت ارسال غذای دلیورو را ارائه کند.

این سازمان 2 جریمه جداگانه 30 و 24 هزار دلاری برای آمازون معین نموده و دلیل آن را اختلالات جدی و پر رنگی اعلام نموده که به دلیل آنها گاهی چند ماه طول کشیده تا آمازون اسناد درخواستی را ارائه کند.

البته آمازون چالش های فنی را دلیل تاخیر در ارائه اسناد درخواستی سازمان رقابت و بازار انگلیس اعلام نموده است. این سازمان هرچند ادعا می نماید آمازون در نهایت اطلاعات مورد احتیاج را ارایه نموده اما رفتار این شرکت به تاخیر در فرایند تحقیقات منجر شده است.

هرچند معامله 423 میلیون دلاری آمازون برای خرید 16 درصد از سهام دلیورو، 15 ماه قبل اعلام شد، اما مقامات ماه گذشته آن را تایید کردند.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "انگلیس آمازون را 55 هزار پوند جریمه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس آمازون را 55 هزار پوند جریمه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید