آخرین شرایط حریفان عربستانی و قطری استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش وبلاگ لین هوان، قرار دریافت چهار تیم استقلال، الدحیل، الاهلی و الشرطه در یک گروه، باعث شد تا خیلی زود گروه C این مسابقات در آسیا موسوم به گروه مرگ گردد.

آخرین شرایط حریفان عربستانی و قطری استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

این چهار تیم در حالی در یک گروه قرار دریافتد که پیش از این نیز بارها در آسیا سابقه قرار دریافت مقابل یک دیگر را دارند. در این گزارش به آنالیز شرایط حریفان قطری و عربستانی استقلال در آسیا می پردازیم.

الدحیل قطر

لیگ ستارگان قطر یکی از پویاترین لیگ های آسیا است و الدحیل نیز علیرغم قدمت نه چندان زیادش، تبدیل به یکی از قدرت های برتر این لیگ شده است. با اینکه الدحیل در رده دوم جدول لیگ ستارگان واقع شده است، اما فاصله آن با السد صدرنشین بسیار زیاد است.

در حالی که در لیگ قطر السد با آمار عجیب 13 پیروزی از 15 مسابقه و تنها 2 تساوی و بدون شکست با 41 امتیاز در صدر جدول واقع شده است، الدحیل با 9 پیروزی، یک مساوی، 5 شکست، 37 گل زده، 21 گل خورده و 28 امتیاز در رده دوم واقع شده است.

بهترین گلزن تیم الدحیل در این فصل ادمیلسون جونیور مهاجم 26 ساله و برزیلی این تیم با 10 گل است و بهترین پاسور آن نیز یک هافبک برزیلی به اسم دودو با 5 پاس گل می باشد.

الاهلی عربستان

الاهلی هم در لیگ عربستان صدر نشین نیست. این تیم که سابقه بازی های متعددی در آسیا با آبی پوشان دارد، در هفته پانزدهم لیگ حرفه ای عربستان بعد از الهلال 30 امتیازی و الشباب 29 امتیازی، با 29 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به الشباب در رده سوم واقع شده است.

الشباب در 15 بازی انجام داده اش 27 گل زده و 19 گل خورده دارد و با تفاضل (مثبت) 8 در رده دوم واقع شده است و الاهلی با 24 گل زده و 21 گل خورده و تفاضل (مثبت)3 در رده سوم جای گرفته است.

فاصله الاهلی با تیم چهارم جدول که الاتحاد باشد، 4 امتیاز است. حریف عربستانی آبی پوشان با صدر جدول فاصله تنها یک امتیازی دارد و ممکن است فرصت رسیدن به صدر را هم پیدا کند.

بهترین گلزن تیم الاهلی عربستان مهاجم سوریه ای و سرشناس این تیم عمر سوما با 8 گل زده است و بهترین پاسور آنها نیز یک هافبک 25 ساله اهل کشور رومانی به نام الکساندر میتریتا با 4 پاس گل می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آخرین شرایط حریفان عربستانی و قطری استقلال در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط حریفان عربستانی و قطری استقلال در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید